Lang kø hos avisas kundesenter

Teknisk feil med giroer fører til mange henvendelser og lang ventetid.
Nyheter

De som de siste dagene har prøvd å kontakte kundesenteret til Steinkjer-Avisa eller noen av de andre avisene i Polaris-systemet, har trolig opplevd at det er vanskelig å komme gjennom.

Kundesenteret opplever enormt med henvendelser denne uken, og har i tillegg vært rammet av sykdom. Det blir derfor lang ventetid på svar både på telefon og e-post.

Teknisk krøll

Mange av henvendelsene skyldes en teknisk feil, som har gjort at mange har fått betalingspåminnelser de ikke skulle hatt. Kundesenteret vil i løpet av den nærmeste tiden sende ut følgende melding på SMS til abonnentene som har fått purring:

Den 24/11 skulle det gått ut et trekk på AvtaleGiro på ditt abonnement.  På grunn av en feil kom dette trekket dessverre  ikke inn i din nettbank, og du har i stedet fått en betalingspåminnelse fra oss.  Dette beklager vi. Det er derfor viktig at du denne gangen betaler den betalingspåminnelsen du har mottatt for å unngå at ditt abonnement stopper.

Mange har allerede vært i kontakt med vårt kundesenter om feilen og det takker vi for.

Fra neste gang du betaler skal AvtaleGiro fungere som vanlig. 

Jobber overtid

Kundesenteret jobber nå på spreng for å ta unna henvendelsene som kommer inn, og prøver å redusere svartiden med å jobbe overtid og bruke vikarer.

Vi beklager den ekstra ventetiden, og håper våre abonnenter smører seg med tålmodighet. Alle vil få svar, men det vil de nærmeste dagene ta noe tid.