Reklame-veteraner går sammen

GENERASJONSSKIFTE: Arne Ramstad og Svein Roar Lindseth feiret samarbeidsavtalen mellom Trio Media og Lindseth Reklame torsdag. De to reklamebyråene er inne i et generasjonsskifte, der Svein Roar Lindseth er i ferd med å overlate styringen av selskapet til sine tre barn. Foto: Privat.  Foto: Privat

Nyheter

Lindseth Reklame inngår et samarbeid og blir største eier i reklamebyrået Trio Media i Namsos.

Svein Roar Lindseth (65) og Arne Ramstad (61) er to av veteranene i medie- og reklamebransjen i Trøndelag. De har drevet sine reklamebyråer, Lindseth Reklame og Trio Media, siden 1982 og 1987.

Nå inngår de et omfattende strategisk samarbeid for å møte nye utfordringer. Begge merkevarene skal leve videre hver for seg og videreutvikles i henholdsvis Steinkjer og Namsos.

Det skriver de to byårene i en pressemelding etter signeringen av avtalen torsdag, som innebærer at Lindseth Invest blir største eier i Trio Media. De to veteranene i kommunikasjonsbransjen skal sammen være med å kjempe om de største oppdragene.

– Vi har lang erfaring med å jobbe i team med andre selskaper gjennom at min far, Svein Roar, etablerte Drivhuset Steinkjer tidlig på 2000-tallet. Lindseth Reklame har i mange år vært sterke på grafisk formgivning og skilting, og med den råsterke kompetansen vi får tilgang til i Trio Media, blir dette det mest kraftfulle kommunikasjonsmiljøet i den nordre delen av Trøndelag, sier styreleder Ketil Lindseth.