Vaffellunsjen er et fint samlingspunkt for å bli bedre kjent med hverandre. 

Det lille store byrået trenger flere folk

Lindseth reklame er inne i et generasjonsskifte.

– Vi er inne i et generasjonsskifte og trenger påfyll av yngre mennesker, sier daglig leder Arnt Egil Stjernen. – Det viktigste for oss er at vedkommende virkelig ønsker å jobbe hos oss og tar sikte på et langsiktig samarbeid. Vi vil selvsagt investere i opplæring og gode avtaler, slik at de nye skal trives.

Blyanten har blitt digital. 

 

Det lille, store byrået... 

– Godt samarbeid er viktig for oss. I Lindseth er det ett lag som løser alle oppgaver, uavhengig av medie-valg.  
På den måten sikres den røde tråden i våre løsninger. 

 Med 35 år i markedet og ansatte med en bredt sammensatt kompetanse, vet Lindseth reklame å gi gode råd og effektive løsninger på de fleste områder.  

– Selv om vi ikke er blant de aller største aktørene i bransjen, så liker vi å kalle oss ”det lille, store byrået”. Dette fordi vi er en del av det store kompetanse-miljøet i Drivhuset, og enkelt kan forsterke laget, om det skulle trengs. Her kan vi dra veksler på nær tjue dynamiske bedrifter som utfyller hverandre. 

Møtevirksomhet hører også med til arbeidshverdagen. 

 

Trivsel og kompetansedeling 

Arnt Egil er tydelig stolt av sine ansatte og partnere. Han fyller på med å fortelle om de trivelige vaffeltreffene, påskefrokost, grilling på bystranda og ikke minst den årlige Drivhuset Awards.  

 – Da stiller vi stivpyntet, går på den røde løper og hedrer hverandre med priser, god middag og sjampanje. Det er så stas! 

– Og vaffel – det er det beste lokkemidlet for å få folk til å stille på informasjonsmøter og presentasjoner. Når duften brer seg i lokalet stiller alle, ler han.

Vaffellunsjen er et fint samlingspunkt for å bli bedre kjent med hverandre. 

 

Kan du tenke deg å jobbe i Lindseth reklame? 

– Send inn din søknad, så hører du snart fra oss. Vi gleder oss til å treffe deg! Arnt Egil smiler fornøyd og ser tydelig lyst på utfordringen. 

Lindseth reklame rigger seg for framtida.  I august flytter de inn i splitter nye lokaler på InnoCamp - sammen med resten av Drivhuset. Her skal de samarbeide med studenter, forskere og annet næringsliv – et unikt faglig fellesskap.

Stig Larsen har full fokus når han helfolierer biler. – Det gjelder å ha riktig folie og godt utstyr, samt arbeidsro, sier han med glimt i øyet. 

 

Er du interessert? 

Lindseth reklame leter etter GRAFISK DESIGNER - med erfaring, og som kan jobbe selvstendig og PRODUSENT/MONTØR - som liker praktisk arbeid, som kan tenke seg å lære å bruke moderne produksjonsutstyr, montere vindusfolie, vegg-dekorer og skilt.  

Se lindseth.no for nærmere informasjon og søknad. 

Lindseth reklame ble etablert i 1982, og har siden vært en sentral kommunikator i Midt-Norge.  

Visjonen handler om å skape applaus for kunden. For å lykkes trenger de flere hender og hoder  
på laget. Er du den rette?

Lindseth reklame har investert i topp moderne utstyr, som gjør at de kan levere store størrelser, store mengder – og skreddersøm – på kort varsel. Synnøve Lindseth trives med variert og praktisk arbeid.  

 

LINDSETH REKLAME TILBYR MARKEDET:

RÅDGIVNING

GRAFISK DESIGN 

SKILT OG DEKOR (Fasadeskilt , Systemskilt, Bildekor, Vindusdekor, Banner og flagg, Arenareklame, Rollups/Messestands, Fototapet, Spesialproduksjoner)

DIGITAL

Med printer, skjærer og stansemaskin, er mulighetene mange for den kreative.  

 

Innholdet i denne artikkelen er ikke produsert av Steinkjer-Avisas redaksjon, men av Steinkjer-Avisas markedsavdeling.

Steinkjer-Avisa er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser på steinkjer-avisa.no/ er utydelig merket, gi oss gjerne beskjed på e-post.