Her er hele gjengen som jobber på Dampsaga.  Foto: Fredrik Wasshaug

Skal være best på service, sikkerhet og renhold

Daglig leder Mette Gundersen har store ambisjoner for Dampsaga Bad, og mener at foreldre nærmest er pliktig til å ta med seg barna i bassenget.  

- Trygghet i vann oppnås bare ved å være i vannet. I min verden bør alle barn få oppleve gleden i et basseng – med trygge rammer og mulighet for god opplæring, sier Gundersen som tok over jobben som daglig leder i badet etter at tidligere leder, Geir Mule, sluttet i august 2018.  

- Det har skjedd mye den siste tiden. 1. mars hadde vi virksomhetsoverdragelse hvor vi ble skilt fra det gamle selskapet Dampsaga Bad og Kulturbygg. Nå heter vi Dampsaga Bad AS og Dampsaga Gym AS. 

Både pakkeløsning og hver for seg

I praksis vil virksomhetsoverdragelsen ikke få noen betydning badegjestene, foruten at det blir et ekstra tilbud i treningspakkene som badet tilbyr. 

- Før måtte man kjøpe bad- og gymkort sammen. Nå deler vi opp slik at kundene kan velge å kjøpe bare tilgang til badet eller gymmen, men vi selger også pakken som tidligere, sier Gundersen.  

Med virksomhetsoverdragelsen mener Gundersen at Dampsaga Bad får muligheten til å konsentrere seg om badets kjerneoppgaver som er aktivitet i vann og helsebringende trening.  

- Jeg har et håp om at vi skal få satt fokus på hvor viktig et basseng kan være med helsebringende tiltak. Nesten alle kan på en eller annen måte trene i vann. Sammen med treningssentret – gymmen – kan vi tilby en unik totalpakke, mener hun.

Mette Gundersen er daglig leder på Dampsaga bad og gym. 

 

Mer gruppetrening, spa og PT

Gundersen håper at neste steg på vegen blir en oppgradering av spa-, relax og badstuavdelingen i badets andre etasje, men at det er minst like viktig å sette i gang flere aktiviteter. 

- Jeg håper vi kommer i gang med flere gruppetreninger og at vi får til et tilbud med mulighet for timer med personlig trener i bassenget. Vi skal selvsagt fortsette med babysvømming og vanlige svømmeturs, og satser på å utvide tilbudene etter hvert. Vi må se på produktene vi har, bli enda bedre og gjøre endringer etter behov, sier hun.  

Likevel er det tre ting den nye sjefen setter over alt annet – og som hun ønsker å sette sammen som selve grunnmuren til Dampsaga Bad; Service, sikkerhet og renhold. Der skal Dampsaga Bad være desidert best i klassen, lover Gundersen.  

- Akkurat nå er det det jeg jobber mest med sammen med mine 12 flotte kollegaer. Trygghet i alle ledd er kjempeviktig – både for badegjestene og de ansatte. Godt renhold er en selvfølge og servicen hos oss skal være uslåelig, smiler hun.   



Innholdet i denne artikkelen er ikke produsert av Steinkjer-Avisas redaksjon, men av Steinkjer-Avisas markedsavdeling.

Steinkjer-Avisa er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser på steinkjer-avisa.no/ er utydelig merket, gi oss gjerne beskjed på e-post.